ליווי מוניציפאלי – כיצד הופכים עיר למותג נחשק?

14/11/2016

כל עיר במדינת ישראל זקוקה לתהליך מיתוג מקצועי על מנת להפוך למותג נחשק. תהליך זה מוליד מטבעו תהליכים משמעותיים להם העיר נזקקת – כמו התחדשות עירונית והשקעה למען הזוגות הצעירים.


בכל עיר ניתן לבנות תהליך מיתוג שתוך זמן קצר יוביל לבולטות של העיר ביחס לערים אחרות ויבליט את האיכויות המיוחדות שלה. פנייה למשרד יחסי ציבור, בעל ניסיון וידע בהליך מיתוג עירוני, הינו הצעד הראשון בתהליך מורכב של ליווי צמוד הכולל ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, הן של הרשות והן של העומד בראשה.


מיתוג יוצר את המוניטין העיר, ומקשר אותה כעיר טובה ואיכותית יותר, בעלת חזון עתידי ותכניות בר קיימא, שהינן חלק עצום מהליך המיתוג העירוני. הליווי המוניציפלי הוא חבילה כוללת של תכנון עתידי נכון לחזון העיר, שאיפה להתחדשות מתמדת, התייעלות מערכתית ופתרון משברים אסטרטגיים.


הליווי כולל יעוץ אסטרטגי ותקשורתי של הרשות המקומות  והכוונת התהליך כולו כולל הכנת החזון העירוני והקהילתי. כמו כן, מעורבות בתיכנון הפיסי של הישוב, והיערכות של התושבים והמערכת לתכניות העתידיות. העבודה מתבצעת מול בעלי תפקידים תוך שיתוף התושבים בחלק מההליך.


בסוג בהתמחות ייחודית הכוללת שילוב של  תהליכים משמעותיים בעיר,  פעילות שיווקית , פעילות תקשורתית  ופרסומית, השקעה רבה ויותר מכל  אסטרטגיה ברורה והגדרת  יעדים  ברורים. מדובר בתהליך אמיץ מצד רשויות, הבוחרות להבליט איכויות מסוימות גם על חשבון איכויות אחרות.  המהלך מחייב הרתמות של כל הרשות למאמץ משותף, זאת ביחד עם הליווי המקצועי הנדרש.


ליווי מוניציפלי נכון עוזר במשיכה של אוכלוסיות איכותיות יותר לעיר, השגת תקציבית ממשלתיים לקידום פרויקטים ברחבי העיר, חיזוק תחושת השייכות והגאווה של תושבי העיר, חיזוק התיירות הפנימית והחיצונית לעיר וכן חיזוק של הרשות והעומד בראשה.

דרג את הכתבהדירוג כתבה ליווי מוניציפאלי – כיצד הופכים עיר למותג נחשק?: 3 כוכבים
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
5 מדרגים
הדפסשלח לחברהוסף תגובה

לכתבות נוספות

צור קשר-לא לגעת בשום אופן

דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד