ממשק מול הלקוחות

2/05/2011

ממשק אל הלקוחות

 

מוצרים או שירותים של ארגון יוצרים את הקשר הישיר בין הארגון ובין הציבור. קרוב לוודאי כי דברי הלקוח אודות החברה משפיעים במידה המרבית על תדמית החברה. לפיכך, הסיפוק של הלקוח הוא היסוד ליחסי ציבור אפקטיביים. יועץ התקשורת של אביגל & אברמוביץ אינו אחראי ישירות ליחסים עם הלקוח. אולם, הדאגה ללקוח צריכה להיות חלק מיעדיו.

בעוד שלארגונים רבים יש מחלקות נפרדות ליחסים עם לקוחות, יועץ התקשורת של אביגל & אברמוביץ יפעל לעתים קרובות כאיש קשר כדי לסייע בפעילויות מחלקות אלו. לפיכך, חשוב שיועץ התקשורת של אביגל & אברמוביץ יתמצא בהתנהלות לקוח וצרכן בכל פירמה/חברה לה הוא מייעץ.

יועץ התקשורת של אביגל & אברמוביץ עשוי להיות אחראי באופן ישיר להכנת סיפורי חדשות המופנים ללקוח ועוסקים בנושאים הבאים: מידע על מוצר או שירות חדשים; הצגת עמדת החברה בפני פעילי צרכנות; הצגת עמדה בנוגע לתחיקה העומדת להיכנס לתוקף בנושא זכויות צרכנים; או, קשר עם אמצעי התקשורת במקרה של פגמים במוצר או תביעת חבות כנגד החברה.

דרג את הכתבהדירוג כתבה ממשק מול הלקוחות: 5 כוכבים
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
7 מדרגים
הדפסשלח לחברהוסף תגובה

לכתבות נוספות

צור קשר-לא לגעת בשום אופן

דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד